Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Virtuális hárem a facebookon - poliamoria
2017. július 26. írta: Adriana Motta

Virtuális hárem a facebookon - poliamoria

Porig alázva - "Orgazmus az éterben" folytatása és gyásza

porig.jpg

Fotó: Pixabay

Nem leszek bő szavú, talán olyan színes sem, mint korábban. Aki nem ismeri kapcsolatunk kezdetét Dáviddal, az előző posztomban elolvashatja.

Nagyjából egy hónapja virtuális szexchattel fejeztem be soraimat, szállva valahova az égbolt felé, hogy ilyen velem megtörténhet. A gyönyör bármilyen formáját megismételed és újra megismételed, ha lehetőséged nyílik rá. Így merültünk egyre mélyebbre, ritkábban, majd másnaponta kielégítve egymást több száz kilométeres távolságban. Már délután a vonzó, utasító hangját vártam. Dávid emlékeztetett a BDSM domjaira, személyes találkozónál belekóstolhattam volna ebbe az ismeretlen, az ő irányítása mellett biztonságos, izgalmas világba.

Nem volt elég a hangja, ő is látni akart, eljött az idő, amikor előkerült a webkamera. Szürreális? Igen az, a fizikai érintésen kívül minden megadható, pótolható volt. A domináns, vadászösztöneitől hajtott hím hormonjai mégsem nyugodtak. Célba vett más nőket is, ami az FB profilján nyilvánvalóan látszott. Szakítottunk. Megnyugodhattam, hisz szerencsémre ekkor a munkája is hosszú napokra külföldre szólította.

Hogyan könyörögte, hogy sírta vissza magát? Alig emlékszem. Ha valakinek rémlik Mr. Darcy karaktere, na ő maga volt a XXI.század Mr. Darcy-ja, ha nők meghódításáról vagy békítéséről volt szó. Az őszintétlenül őszinte ragyogó szempár ellenállhatatlan, miután megszámlálhatatlan mámort egy hétnyi szünet követ és ismét gyönyörködhetsz benne. Laza, hódító.lezser volt a laptop képernyőjén. Mélyebbre zuhantunk vissza a virtuális kéjbe, mint az elutazása előtti utolsó alkalommal, ami után tudomásomra jutott a "nőügye". Száguldó, békülős szexszel érkeztünk vissza egymáshoz.

lezser.jpg

Fotó: Pixabay

A gyanú azonban nem veszett köddé, ismét és ismét rápillantottam az FB profiljára. Lányok jöttek-mentek, az egyik mégis visszatérő volt. Dávidnál egyszer-kétszer kommentelt, de Hajni profilján virtuális szeretőm rendszeres vendég volt. Nem kellett Sherlock Holmes logikája, hogy a lány a múlt része és nem Dávid hagyta ott a nőt. 

Idézd fel magadban, milyen, amikor úgy érzed, egyszerre nyílik meg alattad a föld és szakad rád a plafon! A plázacicának az arctalan, névtelen pasihad begyűjtése tartja rendben az önbizalmát. Egy háremgyüjtő lány tekintett vissza a mintegy háromszáz - nem tévedés! - képről, szelfiről, amit magáról eddig közzétett. Mások a menyasszonyi sminkjükkel tölthetnek el ennyi időt, mint ez a nő alkalomról alkalomra a fotózás előtt. A háromszáz, stylist ügyességgel Barbissá tuningolt kép eddig 6000 - kiírom számmal is, hatezer! - követőt hozott a kisasszonynak. Más a barátnőivel jár kikapcsolódni, süt-főz hobbiból vagy éppen írásra adja a fejét, amíg ő matricákat küldözget és üres "köszike", "puszika neked is" - hasonló színvonalú kommunikációba merül a rajongóival. Rajongót írtam volna? Így neveztem volna a férfi siserehadat, akik a három réteg BB krémmel, a vastagon húzott szemtus alól "ártatlanul" rebegő szempilláknak kifeküdtek?

Lehetek, elfogult vagyok, de a számok makacs dolgok. Tény a 300 kép és a 6000 követő. Erotikus blogot író sikeres szerzőtársnőm nem mondhat magáénak ennyi követőt, sőt a legolvasottabb swingerpár-bloggerek sem. Nem volt időm utána nézni, hogy országos rekorddal állunk.-e szemben, a férfiak béka popsi alatt lévő, lihegő nyelvű igényét tekintve bizonyosan benne van a top3-ban.

davidora.jpg

Fotó: Pixabay

Dávidot nem a három diplomája és a kiemelkedő nyelvtudása tette egyedivé. Nem csak egy volt a 6000 rajongó közül, hetente kétszer-háromszor kommentált a lánynál és rendszeresen könyörgött hol szóban, máskor hangulatjelekkel a folytatásért, ami a lakhelyükből ítélve fizikai összekapcsolódás lett volna, nem éteri. Olvastam, olvastam, döbbenten görgettem vissza, hogy a férfi sirámai nem új keletűek voltak. Már akkor rendszeresen ismétlődtek, amikor az én tündéri, figyelmes stb. pixelpasim az első üzenetet küldte és ismerősnek jelöltük egymást.

Próbáltam Dávidot kérni, figyelmeztetni, hogy ez az út számomra járhatatlan, válaszként naponta chatelt a szőke,egyszerű arcocskával.

Aláztak-e már ilyen mélységesen az életben? Nem emlékszem, a való világban sem. Még a tükörbe is alig tudok belenézni, egy naiv, ostoba picsa bámul vissza. Rólam szólnak, a saját hülyeségemről a soraim, mégis leírom. Remélem, lesz, aki tanul belőle. És emlékeznem kell Várszegi Orsi egy kérdésére:

- Melyik posztodban írtad, hogy a chates ismeretségről kiderült, gazember?

- Nem volt ilyen.

- De, a sakk játszmával, a fehér királlyal és a sötét paraszttal kapcsolatban írtál valamit.

- Biztos nem én - válaszoltam, hisz akkor még így éltem.

- Akkor máshol olvastam - zártuk le a beszélgetést.

Közhely, de megéltem. hogy a fehér lovon érkező hercegből 48 óra alatt sötét paraszt lett, és nem csak a pixelvilágban történhet meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexandhealth.blog.hu/api/trackback/id/tr6212690859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása