Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Útikalauz
2017. április 21. írta: Adriana Motta

Útikalauz

fejlec2.jpg

Szeretettel köszöntelek posztjaim csokrában! Utazásra hívlak a női örömök között

Lánnyá serdülünk, aztán családot alapítunk ... vagy szinglik maradunk

Összeegyeztethetőek a női szerepeink? Hiszem, hogy igen. Lehet-e boldog egy nő párkapcsolat, család nélkül? Élhet-e harmóniában erotikus vágyainak elfojtása mellett?

Hétről-hétre arról írok, ami éppen a fejemben pereg, ám minden írás kapcsolódik valamelyik állandó rovathoz, amiket a címnél megtalálsz. A posztjaimban ne keress egyéb rendszerességet! 

Járok-e a párommal swinger klubba? Időnként igen. A történet azzal vette kezdetét, hogy elolvastam egy "Szürke" könyvet, amiben a szexből fájdalom lett. Többet tettem annál, minthogy összecsapjam a lapokat. Tollat ragadtam, és megírtam az első könyvemet. Ne tagadjam! Szexkönyvvé sikerült, mi más lehetne ötven árnyalat hatása alatt?

Könyvemet, a Swingert a fantázia szülte, a megjelenése után ismertem meg a swinger szubkultúra valóságát. A párommal erősödő érdeklődés vert gyökeret bennünk, milyen lehet...? Egyetlen dolgot bánunk, hogy nem korábban. Tapasztalt tanácsokat kaptunk, később azon kaptam magam, hogy nálam is kezdőbbek tőlem kérdeznek. Emlékszem a gyámoltalan, tapogatózó első lépéseinkre, a "Swinger klubban jártam" rovatban valós, az élet adta történeteket osztok meg veletek.  

Kalandozz blogom rovataiban, a női örömforrások között! Megtalálod a szex különböző formáit - a hagyományos, monogám szex mellett betekinthetsz a swinger világába.

Ám a párkapcsolat nem csak szexből áll! Száguldó, atomizálódó világunkban nincs általános, mindenkire ráhúzható recept a család, az asszonyi szerepek és a női függetlenség kiteljesedése között. Időnként hiányzik a kedvesed simítása, figyelme? Ne feledd a pillangóhatást: apró változásaid jelentős következményekhez vezethetnek. Lassíts, torpanj meg egy kicsit, fedezd fel rejtett lehetőségeidet! A szex-felszín alatt a férfi, női szerepek kérdése vibrál, erről szól "Asszony vagy nő?" rovat.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexandhealth.blog.hu/api/trackback/id/tr712438861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása